Kiadvány a marketingszempontú vidékfejlesztésről

Fejlesztési esélyek vidéki térségben címmel jelent meg a Sapientia EMTE csíkszeredai oktatójának, Székely Kinga Katalinnak a tanulmánygyűjteménye (2016, pp.210). A kiadvány fejezetcímei (Marketing és vidékfejlesztés, Vizsgálatok a Csíki-medencében, Agrárfejlesztés és marketing), a kötetbe foglalt anyagok tematikai gazdagsága egyaránt a témakör holisztikus, multidiszciplináris megközelítésére utal (Tartalom).

Amint a kiadvány Előszava is kiemeli, a marketing szempontú település-, illetve vidékfejlesztés arra kínál lehetőséget, hogy egységben lássuk és kezeljük a helyi fejlesztési munka összetett folyamatát. Olyan szemléleti és módszertani keretben, amelyben a fejlesztési ötletektől a befejezett programok értékeléséig minden fejlesztési összetevő megtalálja a maga helyét, és a maga során minden összetevő a település vagy a térség versenyképességének erősítését támogatja.

borito

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment